Betrek Lijnco in een vroeg stadium bij uw communicatie-vraagstukken, en ik denk mee over hoe een campagne, actie of mailing nog rendabeler gemaakt kan worden.
Bel gerust als u advies nodig heeft of een vraag heeft! Ik help u graag verder.
De klassieker onder de DM is terug van nooit weggeweest in een wel heel hip nieuw jasje. Verhoog de traffic en sales van uw fysieke winkel en webshop door de doelgroep met hun eigen naam aan te spreken en persoonlijke aanbiedingen te doen, passend bij hun profiel. Laat uw creativiteit te vrije loop en ontwikkel met Lijnco een unieke en effectieve direct mailing die opvalt en echte beleving toevoegt. Gebruik onze veredelingstechnieken als goud- of zilverfolie, geurinkt, hologrammen of zelfs inkt die zichtbaar wordt bij hogere temperaturen: de mogelijkheden zijn eindeloos. Een slimme verzendstrategie zodat u niet teveel betaalt bij verzending? Lijnco denkt met u mee.
Voor de MediaMarkt produceerde Lijnco deze mailing met orgineel en doordacht concept: een mailing in de kleuren en uitstraling van de BTW aangifte. Aan de binnenzijde is met koudfolie een fraai echtheidskenmerk gedrukt. Ook is met geurinkt (chocolade) een beleving gecreeërd die bezoekers een voorproefje gaf van het lekkere chocolaatje wat op hun wachtte bij het bezoek aan het filiaal. Deze mailing is door Bpost in het rijtje 'succesvolle neuromarketing oplossingen 2019' geplaatst!
Voor marketeers is het steeds moeilijker de klant rechtstreeks aan te spreken. De hoeveelheid touchpoints is dermate groot en verdeeld over talloze verschillende media dat steeds vaker voor cross mediale oplossingen wordt gekozen. Direct mail is daarbij de new classic en blijkt aan hernieuwde populariteit te winnen vanwege de persoonlijke boodschap en extra zintuiglijke beleving die Lijnco kan toevoegen.
Lijnco direct mail producten werken volgens het Print and Action principe. Deze werkwijze is de basis van ons direct mail concept:
Opvallen | Prikkelen van nieuwsgierigheid | Activeren |
Val op en imponeer met aansprekend ontwerp, persoonlijke content en veredelingstechnieken als koudfolie of hologramdruk die de aandacht trekken. |
Prikkel de nieuwsgierigheid door een persoonlijke aanbieding of actie en door te werken met krasvakken of andere peel-and-reveal oplossingen. |
Activeer de kijker door de gewonnen prijs of korting in uw fysieke of online winkel te verzilveren middels een unieke code, waardecheque of voucher. |
Alle direct mails zijn per exemplaar gepersonaliseerd te versturen in boodschap en beeld. Met een goed klantendatabestand kunt u dus elke klant van een individuele boodschap en aanbieding voorzien. Zo krijgt iedere ontvanger een aanbieding waar hij of zij echt op zit te wachten. Lijnco kan u helpen bij het structureren en samenstellen van een goed georganiseerd klantendatabestand.
Direct mail oplossingen lenen zich uitstekend voor zowel online als offline promotie en kunnen de ontvanger goed activeren om een winkel of online shop te bezoeken en van een korting te profiteren door:
Een Direct Mail is te combineren met talloze extra’s:
Naast het drukken is het snijden, vouwen, verzamelen en/of samenvoegen tot één mailpack en versturen voor Lijnco dagelijkse kost.
Slimme verzendstrategie
Lijnco is in staat een slimme verzendstrategie te bepalen zodat u niet teveel betaalt. De kleinste wijziging in grootte of gewicht kan soms grote financiële gevolgen hebben. Onze professionals denken graag met u mee.
Lijnco heeft al meer dan 30 jaar ervaring met het volledige productieproces van direct mail. Van creatie tot productie en fulfilment kunnen we u van dienst zijn. Zo kunnen we originele en opvallende concepten bedenken, ontwerpen maken en deze ook uitvoeren. In alle gevallen denken we graag met u mee over mogelijkheden, efficiëntie en het vergroten van de ROI.
Betrek Lijnco in een vroeg stadium bij uw communicatie-vraagstukken, en ik denk mee over hoe een campagne, actie of mailing nog rendabeler gemaakt kan worden.
Bel gerust als u advies nodig heeft of een vraag heeft! Ik help u graag verder.
Van direct mail tot kraskaart of luikkaart actie: ik laat graag mijn 20+ jaar ervaring voor u spreken. In het Nederlands of in het Frans!
Bel me gerust.