Drukwerkveredeling maakt print- en drukwerk waardevol
Onze klanten weten het al jaren: als je iets bijzonders wilt op het gebied van drukwerk of print, moet je bij Lijnco zijn. Als expert in effectief zakelijk drukwerk helpen wij u met veredelingstechnieken zoals hologrammen, koudfolie en unieke nummering, optimaal in te zetten als beveiligings- en/of marketingtool.
Toegevoegde waarde door drukwerkveredeling
De mogelijkheden van drukwerkveredeling zijn echt enorm. Met (een combinatie van) veredelingstechnieken kunt u uw loyaliteitscampagne, prijsvraag of promotionele actie flink opwaarderen. Maar veredeling is ook de manier om drukwerk te voorzien van echtheids- en beveiligingskenmerken. Juist omdat er zoveel kan, is het goed om al in het ontwerpstadium samen te kijken wat voor uw doel en doelgroep het beste werkt. Soms zal dat het gebruik van speciale inkt zijn, zoals thermo-inkt, kras-inkt, glitters of oplichtende inkt. Soms vraagt een uiting om speciale veredeling, zoals een watermerk, magneetstrip, microtekst, barcode of speciale perforatie. Wij adviseren u graag.
Opvallend en beveiligd drukwerk
Een combinatie van digitale print, klassiek drukwerk en veredelingstechnieken maakt het mogelijk met één uiting meerdere communicatiedoelen te bereiken. Denk maar aan een in kleur gepersonaliseerde direct mail met per klant een beveiligde waardebon. Het is precies die veelheid aan veredelingsmogelijkheden, samen met onze expertise in opvallend en beveiligd drukwerk, waarmee Lijnco naam heeft gemaakt in de markt.
De voordelen van drukwerkveredeling
- aanzienlijk hogere return on investment bij direct mail acties
- het voorkomen van vervalsing en misbruik bij waarde-documenten
- een soepel en efficiënt proces bij logistieke toepassingen
Malika Mejtit
Salesmanager België
Van direct mail tot kraskaart of luikkaart actie: ik laat graag mijn 20+ jaar ervaring voor u spreken. In het Nederlands of in het Frans!
Bel me gerust.
Hanjo Battjes
Sales Nederland
Betrek Lijnco in een vroeg stadium bij uw communicatie-vraagstukken, en ik denk mee over hoe een campagne, actie of mailing nog rendabeler gemaakt kan worden.
Bel gerust als u advies nodig heeft of een vraag heeft! Ik help u graag verder.