Mocht u interesse hebben in de mogelijkheden van Lijnco als loyalty producent, of een demonstratie van ons nieuwe werkpaard willen, ik hoor graag van u.
Lijnco heeft een primeur. In ons machinepark is een nieuw werkpaard geplaatst die ons promoveert naar een one-stop-shop voor Direct Mail. Een modulair opgebouwde nabewerker met ongekende mogelijkheden! Deutsche Gründlichkeit, een topproduct.
- vouwen en lijmen
- picking and placing, oftewel, een (deel)product oppakken en verplaatsen
- rillen en snijden
- etikettering en brochering
- lezen en drukken
Directeur Jan de Klein legt uit waarom deze stap voor Lijnco en haar Europese klanten zo belangrijk is.
Strategie
De aankoop van deze machine heeft alles te maken met relevantie voor onze klant. 5 jaar geleden is besloten ons te richten op 3 prio segmenten, Direct Mail, Loyalty en Security print. Om zegmaar 'mee te doen' in de markt, concurrerend te zijn, zullen we op champions league niveau moeten kunnen spelen. Als we kijken naar Security print, dus onze tak van beveiligd drukwerk en Loyalty halen we met producten als kraskaarten, luikkaarten, spaarzegels en stickers in alle vormen en maten dit hoge niveau. De aankoop van deze nabewerkingsmachine is een grote stap om ook binnen het DM segment hetzelfde te kunnen.
Voordelen
Dat hoge niveau heeft niet alleen te maken met het product, maar ook met onafhankelijkheid, productietijd, flexibiliteit en vermindering van risico's. Er zijn ook milieuvoordelen omdat er voor de verschillende stappen niet meer van productielocatie gewisseld hoeft te worden. Echter, een machine aanschaffen is één, maar investeren in mensen is minstens zo belangrijk. Ook daarin is door Lijnco een stap gemaakt met uitbreiding van het team en training. Het is de combinatie van mens en machine en de know-how die ermee wordt opgebouwd die onderscheidend is bij dit soort gecompliceerde grafische producten.
Mocht u interesse hebben in de mogelijkheden van Lijnco als loyalty producent, of een demonstratie van ons nieuwe werkpaard willen, ik hoor graag van u.